close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

תבניות סיליקון

מערכת שורשיב אב, תשפב09/08/2022

מלבד האותיות והמספרים לתבניות סיליקון יש גם לא מעט מה להציע עבור עוגות סטנדרטיות, כאשר קיימות כיום תבניות סיליקון מרובעות לחלוטין

תגיות:
צילום: freepik
עולם הקונדיטוריה הולך ומתפתח בשנים האחרונות, כאשר עוד ועוד סוגים שונים של מאפים, עוגות וקינוחים בגדלים ועיצובים אחרים, מצטרפים לא רק אל הרשתות המובילות ואל בתי הקפה השכונתיים, אלא גם לא מעט אופים חובבים. הטרנד הטעים במיוחד הזה מתקיים לא רק הודות למתכונים הרבים ברשתות השונות, אלא גם בזכות לא מעט אביזרי איכות המצליחים להפוך כל קונדיטור מתחיל למעצב מאפים מעולה. אחד מהפריטים היעילים לשם כך אלו לא אחרות מאשר תבניות סיליקון
צילום: freepik
, המגיעות כיום במנעד עצום של גדלים, צורות שימוש, יכולות ניקוי ועוד. תבניות אלו יכולות להתאים לכל מטבח ולכל אופה, אך מומלץ לפני כן להכיר את הסוגים הקיימים והעלויות המשתנות.

תבניות סיליקון - המיוחדות שבניהן
כיום תבניות סיליקון מצליחות להפוך את חווית האפייה למשהו אחר לחלוטין, כאשר אל מנעד הצורות המיוחדות שיש מצטרפות כמובן האותיות המיוחדות. אותיות אלו יכולות להגיע במגוון גדלים, אך בעיקר באותיות עברית, ערבית ואנגלית בגבהים שבין 1.5 ס''מ לאות ועד ל5 ס''מ. מלבד זאת קיימות תבניות באותיות תנכיות, בפונטים שונים באנגלית וגם במספרים. אל כל אלו מצטרפים כמובן גם תבניות בצורת כדורגל, לבבות במנעד צורות וגדלים, המתאימים למאפים כמו דניש קינמון, קרואסונים למיניהם ועוד. העלות של תבניות אלו נעות בין 58 שקלים ועד ל210 שקלים, כאשר חלק גדול מהתבניות הללו נמצאות במבצע בלא מעט מועדים שונים במהלך השנה או בקנייה מקוונת.

תבניות סטנדרטיות אבל רק
מלבד האותיות והמספרים לתבניות סיליקון יש גם לא מעט מה להציע עבור עוגות סטנדרטיות, כאשר קיימות כיום תבניות סיליקון מרובעות לחלוטין המספקות תבנית מושלמת לאפייה ויכולת ניקוי מעולה. ישנם גם תבניות קוגלהוף מצוינות, תבניות שקעים יעילות במיוחד למפאינס ולעוגות ''שערות'' למיניהם. גם כאן העלות של תבניות שכאלו נעה במנעד רחב המושפע מגודל, מאיכות הסיליקון ועוד משתנים רבים כאשר מחיר נמוך ביותר יהיה חמישים ותשעה שקלים לתבנית סיליקון קטנה ועד ל250 שקלים לכדי תבניות סיליקון לאפיית עוגות או מספר מאפים. גם תבניות אלו נכללות לא פעם תחת מבצעים שונים, כאשר לא מעט אתרים מציעים הטבות שונות בקנייה של מספר תבניות, כמות משלוח ועוד.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה